PIN IT

mandag den 28. april 2008

Award uddeling :o)


Jeg har fået en award fra Connie, tusind tak for det og selvtak for de hyggelige ture vi tager sammen :0)
Jeg vil også tildele denne award:
En til Annette for din altid positive, glade og hjælpsomme måde at være på.
En til Sarah som tak for din inspiration og stempeldeling.
En til Annika fordi du bare er så dejlig og hjælpsom
En til Netti for altid at skrive en sød bemærkning på min blog
En til Lisette for at dele din inspiration med os alle

4 kommentarer:

Netti sagde ...

Tusind tak for den søde award.

lam sagde ...

åh søde tusind tak for dine søde ord og prisen

Annika sagde ...

Tak for den og ordene Pialine.

Nu kan jeg desværre ikke sende den retur til dig, for ellers ville du have været på min liste.

Tak for et skønt humør og en dejlig personlighed!

Sarah sagde ...

Tusind tak for prisen og de søde ord. Jeg sætter stor pris på det.